Followers

December 22, 2011

result aku...amacam?


Assalamualaikum..   (post yg da lapuk.. heheh kredit~ 22 disember 2011)

Curahan hujan-hujan membasahi bumi, itulah bukti Allah Azza wa Jalla maha pemurah lagi mengasihani... semua umat manusia menikmati kemurahan hati Allah.. tak kirala orang tu kafir mahupun Islam sejati.. Allah memang maha pemurah... kenapa nk pertikai?


Alhamdulillah....
hari ni... Allah berikan kejutan yg pelbagai.. (=

****************************************

Aku terkial-kial sendiri.. kaki yang setia utuh berdiri ini terus menggeletar.. sepatutnya tanganku juga tidak berasa sesejuk mayat yang pucat.. yela manusia kan dalam golongan bedarah panas.. mestila terasa panas gak jemariku ini.. Ya Rabbi....... bukan main gi jantung ni berdegup kuat2.. bukannya gi lari2 pun.. cuak betul rasa..

gallery kjap ~ XD


sekolah kebanggaan.. (=



muka budak 8a kut !  -nur nabilah ayuni- (=




-haziqah- -amira- -eden pun ada gak !-



janice ada... yi hui ada... ^^



(=.... cikgu jum....



qis ngan fatin.. classmates..




eshwaar, kisok, kisyein (rmbut cam bieber), ardell =D!

***************************

Camnila rasanya kan bila tengah tunggu result utk peksa yang penting2 kuar.. =..=  Masya Allah.... tak dapat aku nak bayangkan kalau result "SPM" aku lak yg akan kuar nnti.. aku harap kuat lagi jantung sebijik ni..

Alhamdulillah.... anugerah Allah yang tak ternilai.. Allah beri kesempatan utk aku melihat kepuasan dn senyum mesra dari mama ngan abah... tu pun.... da cukup sangat.... SubhanaAllah... :')



bukan nak bangga... huhuh ^,^


then...esoknyerr terus gi holiday~ gi mana? Alhamdulillah... p. pangkor.. suitable place to relax and express urslef ^o^.. (intro citer x betui..)


dn...Alhamdulillah sangat2... abah aku terus ajak pegi beli tepon baru.. aku mcam.......   "ALHAMDULILLAH!!!!!!!!!! BABYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!" memang da menari sakan da dalam keta tu.. huhuh XD  (pasaipa entah...pekataan "baby" tu mesti kena ada.. =..=) 




hahah XD

dan...apabila saat memegang tepon yang da dibeli cash oleh abah aku....muka aku cmni da....


ngeeeeeee ~


tapi...tak semsetinya kejayaan hari ni menjamin kejayaan pada hari esok.. tak semestinya PMR aku cmni...SPM aku pun resultnyerr camni gak... Nauzubillah...... aku taknak sangat.... so.... usaha banyak2!! sesungguhnya.. apa yg Allah tetapkan tu adalah yg terbaeik dn msti ada hikmahNya... Allah maha adil...
umur kita....insya Allah panjang gi... never give up k ~ (=

hahah~ 
salam ukhwahh.... salam sayangssssss XD
ok.. Assalamualaikum..


im proud to be an ibrahimian (=


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...