Followers

November 25, 2011

Yesterday was.....2PM Concert!! gaga~~


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...
panjang aku bagi kali ni.. Alhamdulillah, mampu gi untukku mengucapkan salam buat hamba2 Allah sekalian..


Ok...
Honestly to say...
Aku tak berapa minat sangat sang2 teruna korea punya grup.... (penipu! drama korea tu aku tatap penuh perasaan!! XD)
Tapi...disebabkan aku teringat si comel adikku ngan si menawan kakakku... tetiba jak hati ni terdetik nak post something about korean..
Ok...
Here's some picture when the concert being held at Stadium Merdeka... it was just yesterday!!!
2PM  hang out with malaysian fans!!! weeeeee~~~~

2PM ASIAN TOUR.... draaaaaaaaaaaa~~~~~~


tiket concert....i guess so...



dont really know about them... =,=




sikit punya ramai pa peminat diorang.... ok.....


Ok.... tak kuasa aku nak letak post banyak2 pasal diorg...tapi demi sibling sibling aku yang tersayang... aku buat gak.. sori kalau aku guna bahasa jahat2 sikit hari ni...
mood dirosakkan kerana bau asap yang menerobos masuk ke dalam bilik... =="...

Then... take care.. memangla boleh tengok concert semua ni....but... jangan sampai melanggar hukum syarak.. most peminat yang aku tgk kat atas tu kebanyakannya chinese... kalau yg Muslim tu, just hope that u would'nt left ur solat.... k...

*Syazana :)



this is for u guys!! ^o^

assalamualaikum...
salam ukhwah
salam hijrah!! :D


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...